Antrenamentul cu kettlebell-uri

Cu totii putem beneficia de acest versatil produs. Sa vedem si care sunt beneficiile includerii kettlebell-ului in antrenamente.

1. Poti face o multime de exercitii eficiente cu un kettlebell
Atunci cand folosesti kettlebell-ul pentru balans, ritmul inimii poate creste atat de rapid si atat de mult cum ar face-o de la orice tip de exercitiu cu saritura. Un studiu al Consiliului American de Exercitii Fizice a aratat ca exercitiile cu kettlerbell-uri pot arde pana la 20 de calorii pe minut, in functie de cat de intense sunt.

Asta echivaleaza (sau chiar depaseste) caloriile arse la o clasa de cardio. Plus ca aceste accesorii de fitness versatile iti vor oferi atat un antrenament cardio eficient, cat si beneficiile unui antrenament cu greutati.

2. Kettlebell-ul este mai putin solicitant pentru corp
Antrenamentele cu kettlebell presupun in general un circuit de exercitii, similare oarecum unei clase de yoga in care se insiruiesc mai multe pozitii. Daca le executi corect, tranzitiile pot oferi fluiditate naturala pentru corpul tau atunci cand il antrenezi.

Exercitiile pliometrice de exemplu sunt foarte eficiente insa acele sarituri pe care le faci iti pot afecta articulatiile. Kettlebell-urile, datorita miscarii de balans pe care o implica reprezinta una dintre formele cele mai bune de exercitiu pentru protectia articulatiilor.

3. Poti face un antrenament functional cu kettlebell-urile
Ce inseamna antrenament functional? Kettlebell-urile pot fi folosite pentru conditionarea corpului implicand imbunatatirea functiei respiratorii si rezistentei musculare. Ele recruteaza folosirea mobilitatii si coordonariim, de exemplu cand schimbi kettlebell-ul dintr-o mana in alta. Prin urmare, antrenamentele presupun abilitati motorii si de echilibru mai eficiente decat greutatile traditionale.

4. Kettlebell-urile pot fi incluse in alte forme de exercitiu fizic
Cand vorbim despre folosirea kettlebell-urilor ne gandim la exercitii care folosesc atat forta cat si putere, de la HIIT, Tabata pana la antrenamentele clasice. Nu poti sa arunci bara pentru greutati in cadrul unui antrenament Tabata, insa un kettlebell poti folosi. Si asta datorita marimii si versatilitatii care caracterizeaza aceste accesorii de fitness.

5. Kettlebell-urile pot fi depozitate usor in locuinta
Este mult mai complicat sa depozitezi o banca de antrenament sau o bara in sufrageria apartamentului. Nu numai ca ar ocupa foarte mult spatiu, dar pur si simplu nu sunt practice si ar arata ridicol, nu? Ti-ar ajunge si un singur kettlebell pentru cresterea pulsului atat de mult cat ar face-o o alergare de 5 minute.

6. Kettlebell-urile ofera un antrenament rapid si eficient
Persoanele ocupate se confrunta de multe ori cu problema lipsei timpului, iar kettlebell-urile pot reprezenta solutia atunci cand vrei sa integrezi atat un antrenament cardio, cat si unul de forta si flexibilitate. Datorita formei intense cu care te solicita, durata antrenamentului trebuie sa fie scurta. Deci ce ti-ai putea dori mai mult?!

7. Slabesti mai rapid cu un antrenament cu kettlerell-uri
Cu kettlebell-urile accesezi arderea grasimilor prin trei metode. Prima este accea ca “aruncatul” de greutati vine la un cost metabolic extrem de ridicat. In al doilea rand, este un antrenament de forta care creeaza masa musculara, cea care va arde mai multe calorii pe parcursul zilei in timp ce va accelera rata metabolismului bazal. Iar in cele din urma, vei combina efectele de ardere a grasimii datorate hormonului de crestere uman care este stimulat prin aceste miscari complexe ale intregului corp.

Nu exista o metoda mai buna de ardere a grasimii. Din acest motiv cei care fac sprinturi sunt si atat de in forma, tonifiati si striati, prin comparatie cu alergatorii de maraton care arata mai mult slabi.

8. Kettlebell-urile sunt foarte diferite de bare si gantere
Orice persoana care a ridicat un kettlebell a sesizat diferenta. Folosirea kettlebell-ului in antrenamente presupune targetarea mai multor muschi stabilizatori si lucreaza intreaga musculatura prin niste miscari dintr-o gama mult mai ampla.

Exercitiile de izolare executate cu bare si gantere nu recruteaza acei muschi stabilizatori la acelasi nivel.

2016-10-12T10:10:25+00:00 June 18th, 2016|Antrenamente, Fitness, Sanatate|

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.