Trucuri care te motiveaza sa imbunatatesti rezultatele la sala

De cate ori ai gasit motive pentru a nu te duce la sala? De cate ori ai renuntat la dieta si antrenament chiar daca iti propusesei obiective realizabile? Ne pierdem deseori motivatia fie pentru ca rezultatele dorite se lasa prea mult asteptate, fie pentru ca obosim sau ne plictisim de rutina zilnica. Oricare ar fi scopurile tale in sala de sport, este important sa gasesti determinarea de a lucra la parametri maximi in fiecare zi de antrenament.

Iata cateva sfaturi care te ajuta sa imbunatatesti rezultatele la sala si sa nu-ti pierzi motivatia. 

  1. Stabileste scopuri si termene limita. Incearca sa-ti depasesti limitele de fiecare data cand mergi la sala. De exemplu, poti incerca sa maresti viteza pe banda sau timpul in care lucrezi la un anumit aparat. Fii realist si nu-ti forta corpul; dezamagirea si frustrarea te pot indeparta de scopurile initiale.

  2. Fa un pariu cu un prieten.
    Este posibil sa-ti dai mai mult silinta stiind ca vei obtine un premiu sau ca vei castiga un pariu. Nu trebuie sa fie neaparat ceva iesit din comun; recompensa poate fi un obiect vestimentar pe care ti-l doresti, o cina in oras sau un bilet la un spectacol.
  3. Recompenseaza-te dupa antrenamentele grele. Dupa o sesiune intensa la sala, premiaza-te cu, un masaj, o carte sau un film bun. Chiar daca ai muncit din greu, nu te sfatuiesc sa dai iama in primul fast- food. Adu-ti aminte cat de mult te-ai straduit; vrei sa compromiti totul cu un hamburger?
  4. Asculta muzica preferata. Melodiile favorite iti dau energie si te motiveaza sa lucrezi mai mult. In plus, acest obicei reduce efortul perceput, astfel ca nu vei mai simti antrenamentul ca pe o obligatie in fata trainerului sau ca pe o povara
  1. Antreneaza-te cu un prieten determinat. Mergi la sala cu un prieten la fel de determinat ca tine; stabileste zilele si orele de intalnire si in felul acesta nu vei putea lipsi. Daca fata de tine gasesti motive sa te eschivezi, in fata partenerului tau de sala nu vei putea invoca prea multe scuze.
  2. Diversifica antrenamentele. Incearca sa gasesti activitatile care iti plac cel mai mult si variaza exercitiile astfel incat sa nu te plictisesti. Distreaza-te, fericirea este un motivator natural; cu siguranta vei merge cu regularitate la sala daca te vei simti bine in timpul antrenamentului.
  3. Include antrenamentul la sala in rutina zilnica. Stabileste sesiunile de antrenament la fel cum programezi orice alte activitati importante. Cu timpul te vei obisnui si vei simti ca nu-ti poti incepe sau incheia ziua fara sa mergi la sala.
  4. Aminteste-ti cum te simti imediat dupa antrenament. Cand nu ai chef de sala, adu-ti aminte cat de satisfacut si de energizat te simti dupa sesiunea de exercitii.
  5. Citeste reviste si bloguri in care sunt prezentate povesti de succes. Intamplarile prin care au trecut persoane la fel ca tine te pot inspira. Vei vedea ca si altii se confrunta cu momente dificile, insa reusesc sa le depaseasca si isi ating scopurile.
  6. Vizualizeaza schimbarea. Uitandu-te in oglinda in fiecare zi, e posibil sa nu-ti dai seama cat de mult ai slabit. Fa-ti poze inainte de a incepe sa faci miscare si compara-le cu cele facute dupa o perioada de timp in care te-ai antrenat la sala. Schimbarea fizica te va determina sa-ti dai si mai mult silinta.
  7. Probeaza hainele pe care nu le-ai mai purtat de mult. Sigur ai in sifonier cateva haine care ti-au ramas mici. Probeaza-le dupa o perioada de antrenamente. Daca inca nu incapi in ele, munceste din greu pana cand vei putea sa porti hainele preferate.
  8. Programeaza antrenamentul dimineata. Daca incerci sa te duci la sala cat mai devreme posibil, eviti sa fii distras de celelalte activitati de peste zi.
2017-01-15T16:23:16+00:00 January 15th, 2017|Antrenamente, Bodybuilding, Cardio, Fitness, Sanatate|

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.